четвер, 20 травня 2021 р.

"Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати "

     Під керівництвом інструктора з фізичного виховання Мусатової У. В. пройшов "День здоров'я", який в нашому садочку проходить кожен місяць. 
    Основна мета якого - охопити всіх вихованців груп різними фізкультурними заходами. Заходи проводимо протягом усього періоду дня: зранку - ігри середньої рухливості (під час прийому дітей), ранкова гімнастика, заняття з фізкультури, бесіди про здоровий спосіб життя тощо.
    Під час прогулянки плануємо різноманітні змагання в іграх та вправах спортивного характеру, іграх-естафетах, розваги-атракціони, виконання фізичних вправ (біг, стрибки, метання, лазіння), рухливі ігри тощо.



Ось так малята групи "Барвінок" в цей день веселились, займались спортом, грали в цікаві рухливі ігри.


А групи "Ромашка" та "Перлинка" дуже весело та активно провели «День Здоров'я». Спочатку діти пройшли всі перешкоди та потім потрапили на галявину, на якій очікувало їх цікаве змагання.



А День здоров'я у групі «Дзвіночки» пройшов так  https://youtu.be/ITOnocUtoKc