Харчування


 

     Колесникова Аліна Володимирівна 
Сестра медична з дієтичного харчування 

Основні напрямки роботи:
-Складати щоденне меню-розклад;
-Вести щоденний підрахунок норм основних продуктів, аналізувати виконання  норм харчування щомісяця;
-Проводити щоденний контроль готових страв;

-Контролювати своєчасність медичного обстеження працівників закладу.

Режим харчування дитини вдома


   1. Пам΄ятайте, що раціональне харчування – одна з основних умов здоров΄я людини, її довголіття, плідної праці.
2. Поєднуйте у їжі, в правильному співвідношенні речовини, які входять до складу тканин людського організму: білки, жири, вуглеводи, мінеральні солі, вітаміни, воду.
3. Дотримуйтесь режиму харчування. Зумійте переконати свою дитину споживати всі пропоновані їй страви, навіть ті, які вона не любить, але які для неї необхідні й корисні.
4. Не підгодовуйте дитину в проміжках навіть тоді, коли вона попросить їсти. Ласкаво поясніть, що їсти треба у відведений для цього час.
5. Давайте тільки ту кількість їжі, яку дитина з΄їдає із задоволенням.
6. Утримуйтесь від розмов про те, що дитина мало або майже нічого не їсть, бо вони шкідливі.
7. Дотримуйтесь навичок гігієни харчування і виробляйте їх у дітей.
8. Пам΄ятайте, що апетит частково залежить від сервірування столу, естетичного оформлення страв, уміння дитини користуватися виделкою, ложкою, володіння елементарними навичками культури споживання їжі.
9. Підкреслюйте необхідність добре пережовувати їжу, не вживати надто гарячої чи холодної страви, не відкушувати великих шматочків, жувати із закритим ротом.
10.Не забувайте, що найкориснішими є ті овочі і фрукти, які властиві нашому регіону, ростуть у наших садах.
11.Серйозним недоліком харчування є „прихований голод” – дефіцит йоду, який може привести до незворотніх процесів в організмі дитини. Вживання в їжу йодованої солі – вихід з даної ситуації.
12.Їжу завжди тримайте закритою, особливо в літній період.

13.Не слід вживати в їжу продуктів глибокого замороження, незнайомих грибів, продуктів з великим вмістом солі, недостатньо прожарені або проварені м΄ясо, рибу, сиру воду.

        



Згідно календарного плану освітньої діяльності дітей під час заняття з розвитку мовлення, вихованці групи
 «Ромашка» 4-го р.ж. здійснили цікаву екскурсію до харчоблоку. 
Під час цієї екскурсії діти закріпили
знання про види посуду та їх призначення, також метою цієї екскурсії було виховування пошани до професії кухаря.












Процес приготування вареників з м'ясом на полуденок.