Група 6 р.ж "Джерельце"



До дня Вишиванки, старша группа "Джерельце", з метою виховання патрiотичних почуттiв, провела рухливу гру-танок "Веселий бубен"






 Вихователь Собченко О.Є. провела заняття з ознайомлення з соціумом  по формуванню сталого розвитку згідно розділу "Допомога і підтримка" парціальної програми "Дошкільнятам. Освіта для сталого розвитку" для дітей 6р.ж.  "Дошкільнятам - про сталий розвиток" .
Тема : Все починається з добра. 
Метою заняття було формування уявлення  дітей старшого дошкільного віку про моральні якості людини, сприяння їхнім проявам у повсякденному житті.  Продовжувати вчити аналізувати свою поведінку і вчинки товаришів, робити компліменти один одному. Виховувати доброту, милосердя, прагнення допомагати  слабшому. До вихованців  надійшов лист від Королеви Добринки. Вона прислала дітлахам чарівну скриньку, а щоб її відкрити , потрібно було виконати завдання. Хлопчики і дівчата грали у дидактичні ігри , вгадували настрій казкових героїв, показували різні емоції, що допомогло в кінці заняття відкрити чарівну скриньку. А в ній виявився  Чарівний мяч, який виконує бажання. Діти загадували бажання та обіцяли бути чемними і добрими  один до одного.



13.10.2020 року в групі  в форматі конференціїї "ZOOM" пройшли батьківські збори, які підготувала і провела вихователь групи Собченко О.Є.
На зборах батьки ознайомились з вимогами освітної програми "Дитина в дошкільні роки"для дітей старшого дошкільного віку та  віку та загальним змістом парціальної програми "Дошкільнятам.Освіта для сталого розвитку" . розділ  "Дошкільнятам про сталий розвиток". Також  батьки пригадали та закріпили правила безпеки життєдіяльності  на дорозі та при пожежі. 
Був обраний батьківський комітет та голова батьківського комітету - Бєлоконова Є.М.

Вимоги освітньої програми розвитку дитини 6 р. ж.

Показники компетенції дитини

Здоров’я та фізичний розвиток

·       Має прості уявлення про елементарні знання про тіло : частини ‚ функції ‚ системи

·       Робить висновки про те ‚ як стимулюється настрій ‚ якими видами діяльності

·       Виконує технічно ходьбу й біг : енергійно відштовхується від підлоги ‚ землі ногами ‚ піднімає стегно вгору ‚ збільшує довжину кроку ‚ бігає з різною швидкістю.

Малювання

·       Має уявлення про особливості образотворчого мистецтва

·       Здатна до малювання просторових відношень об’єктів ‚ визначає їх естетичні ознаки

·       Уміє виявляти ініціативу ‚ власну пошукову зацікавленість під час образотворення

Ліплення

·       Створює образ у ліпленні ‚ передає характерні особливості тварин ‚ людей ‚ надає фігуркам виразності

·       Володіє технічними способами і прийомами ліплення предмету ‚ образу

Аплікація

·       створює образ предметів, художній образ із паперу та наліпок

·       уміє виконувати предметну і сюжетну аплікаційну роботу, володіє способами вирізання та прикріплення;

·       послідовно виконує етапи роботи, економно використовує матеріал.

ПОКАЗНИКИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДИТИНИ:

·       уміє лічити в межах 10 в прямому і зворотному напрямках, установлює відповідність “кількість — число — запис числа”;

·       визначає відношення між числами в межах 10: рівні, більше, менше, користується зна- ками “>”, “<”, “=” для запису цих відношень;

·       додає та віднімає числа в межах 10, користуючись дидактичним матеріалом, записує найпростіші вирази, користуючись знаками “+”, “–”;

·       орієнтується в натуральному ряду чисел, розуміє зміст понять до, після, між, на ... більше (менше), використовує їх у повсякденному житті;

·        знаходить у довкіллі об’єкти схожі на геометричні фігури, пояснює свій вибір;

ПОКАЗНИКИ КОМПЕТЕНЦІЇ ДИТИНИ З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ:

·       уміє визначати на слух місце звука в слові (перший, другий, третій), інтонаційно про- мовляти звук у слові, розрізняти на слух, використовувати моделювання (визначати місце звука в слові за допомогою схем та фішок); визначити наголос (наголошений, ненаголошений склад);

·       розрізняє на слух за артикуляційними особливостями голосні та приголосні звуки, твердіі м’які приголосні;

·       моделює (умовно позначає в зошиті та на дошці) речення і звуко-складову структуру слів;

·       впізнає та називає букви українського алфавіту, співвідносить букви з відповідними голосними і приголосними звуками.

ПОКАЗНИКИ КОМПЕТЕНЦІЇ ДИТИНИ З ПІДГОТОВКИ РУКИ ДО ПИСЬМА:

·        уміє використовувати набуті навички під час самостійного малювання, штрихування; складати орнаменти, візерунки, бордюри тощо;

·        правильно сидить, тримає ручку (олівець) під час письма; рухає руку вздовж рядка, орієнтується на сторінці зошита; зображує й розташовує в робочому рядку запропоно- вані елементи візерунків, букв тощо;

·       записує друкованими літерами на слух букви, склади, слова, вимова та написання яких збігаються.

ПОКАЗНИКИ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДИТИНИ:

·       оволодіває чіткою вимовою всіх звуків рідної мови та звукосполучень відповідно до орфоепічних норм; має розвинений фонематичний слух, що дозволяє диференціювати фонеми; оволодіває мовними і немовними засобами виразності та прийомами звуково- го аналізу слів; усвідомлює звуковий склад рідної мови;

·       оперує узагальненими словами різного порядку, стійкими загальновживаними слово- сполученнями; мовлення дітей набуває образності; за кількісною та якісною характе- ристикою словник дитини сягає такого рівня, що вона може легко спілкуватися з до- рослими й дітьми, підтримувати розмову на будь-яку тему в межах свого розуміння;

·       ініціює та підтримує розпочату розмову в різних ситуаціях спілкування, відповідає на запитання співрозмовника і звертається із запитаннями, орієнтується в ситуації спілку- вання, вживає відповідні мовні та немовні засоби для вирішення комунікативних за- вдань; дотримується правил мовленнєвої поведінки і мовленнєвого етикету та коректно виявляє власне емоційне ставлення до предмета розмови і співрозмовника, коригує його залежно від ситуації спілкування; володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення; складає різного типу розповіді, імпровізує, розмірковує про предмети, явища, події, друзів; доходить елементарних узагальнень, висновків; висловлює зв’язні самостійні оцінні судження стосовно різних явищ, подій, поведінки людей, героїв художніх творів; ви- являє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності;


 Основні положення концепції сталого розвитку:

1.    У центрі уваги– люди, які повинні мати право на здорове і плідне життя в гармонії з природою.

2.    Охорона навколишнього середовища має стати невідємним компонентом процесу розвитку і не може розглядатись у відриві від нього.

3.    Задоволення потреб у збереженні навколишнього середовища повинно розповсюджуватися не тільки на теперішні, але й на майбутні покоління, передбачаючи ефективне використання та економію ресурсів, виключення або зменшення моделей виробництва і споживання, які не сприяють такому розвитку.

4.    Необхідним є партнерство, спільна робота всіх і кожного для забезпечення сталого розвитку; відкритість і прозорість спільних дій в інтересах сталого розвитку.

5.    Зменшення розвитку в рівні життя країн світу, викорінення бідності і злиденності, збереження здоров’я людей і забезпечення гідного рівня життя – найважливіші завдання світового співтовариства.




Вихователь Собчекно О.Є. провела заняття з розвитку мовлення на тему "Овочі" 
За допомогою дидактичних ігор "Будова рослини" і "Городник" закріпили знання і уявлення дітей про городину та городні рослини.