Група 4 р.ж "Перлинка"

    
20 травня до «Дня вишиванки» діти групи "Перлинка" на чолі з вихователем Костенко І. В. робили аплікацію найдавнішого українського символу - віночок.





А ще сьогодні під керівництвом інструктора з фізичного виховання Мусатової У.В. весело та дружньо група "Перлинка " прийняли участь у Дні  здоров'я. Діти не тільки проявили фізичну активність, а й розумову у рухливих іграх.




Тиждень безпеки в групі " Перлинка" пройшов цікаво, інформативно, пізнавально та закінчився веселою розвагою. Діти згадали правила поведінки з небезпечними та вибухонебезпечними речами та дізналися які бувають стихійні лиха.









В рамках Тижня безпеки 05.05.2021 у групі «Перлинка» було підготовлено заняття  за темою: «Безпека на дорозі».





28 квітня 2021 року в рамках «Кольорового тижня» для малят групи «Перлинки» був підготовлен Жовтий день. Разом з виховатлеме малюки виготовляли смайлики посмішки, малювали піною.






27 квітня 2021 року у групі «Перлинка» в рамках «Кольорового тижня» був проведен Зелений день. Заняття  ознайомленням з природою  
"Кімнатні рослини"








 2.10.2020 року в групі  в форматі конференціїї "ZOOM" пройшли батьківські збори, які підготувала і провела вихователь групи, Костенко І.В.
На зборах батьки ознайомились з вимогами освітної програми "Дитина в дошкільні роки"для дітей 4р.ж., а також була презентована парціальна програма "Дошкільнятам.Освіта для сталого розвитку" , мета курсу.  Приведений приклад частини тематичного плану навчання дітей 4р.ж.
Через розгадування кросворду, батьки пригадали та закріпили правила безпеки життєдіяльності  на дорозі та при пожежі. 
Був обраний батьківський комітет та голова батьківського комітету - Шевченко В.М.




Матеріали до батьківських зборів.

 Вимоги освітньої програми розвитку 

«Дитина в дошкільні роки» для дітей 4 р.ж.:

- Відбувається криза «3 років»;

-  Формування «системи Я»;

- дитина проявляє впертість і негативізм;;

- розвиток уяви відбувається за рахунок розвитку функції заміщення одного предмету  на інший;

- дитина утримує увагу 7-8хв;

- дитина може аналізувати, синтезувати, порівнювати і узагальнювати;

- у дітей 4 р.ж. з’являється почуття гідності і сорому.

     В 4 роки у дитині повинні бути сформовані основні сенсорні еталони:

- основні кольори (червоний, жовтий, синій та зелений);

- кольори, які утворюються при змішуванні основних (зелений, помаранчевий, фіолетовий, чорний, білий);

- форми предметів (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник);

- слова «більше», «менше»;

- предмети найближчого оточення ( на стільця сидять, з чашки п’ють, в магазині – купують, на машині – їздять);

- про деякі професії (лікаря, водія);

- властивості снігу, води, піску ( сніг розтає, холодний, вода – тепла, холодна, вологий пісок – ліпиться, сухий – розсипається);

- розрізняє стан погоди (холодно, тепло, йде дощ, дує вітер).

     Стратегія поведінки дорослих у період кризи 3 р. :

- надавати розумні можливості для прояву самостійності дитини;

- не сварити дитину за неприємні для вас прояви її самостійності;

- намагатися упередити невдачі або виправити у разі їх виникнення;

- чітко окреслити межі свободи дитини;

- не привчати малюка до легких перемог, до самовихваляння, тому потім будь-яка поразка для нього стане трагедією.

Увага дітей 4-го року життя є мимовільною. Зазвичай малюк може займатися протягом 10-15хв, але цікаве заняття може слухати 20-25хв.

     Пам'ять дітей безпосередня, мимовільна, і має яскраве емоційне забарвлення. Діти зберігають і відтворюють тільки ту інформацію, яка залишається в іхній пам’яті без будь-яких внутрішніх зусиль.

     Мислення є наочно-дієвим, тобто малюк вирішує завдання шляхом безпосередньої дії з предметами.

     Головним засобом спілкування виступає мовлення. Словник складається в основному зі слів, що позначають предмети побуду, іграшки, близьких йому людей. Але не потрібно забувати, що в цьому віці формується звуковимову дитини, тому звертайте увагу, що вчасно звернутися до спеціаліста.

 

 Впровадження парціальної програми 

«Дошкільнятам. Освіта для сталого розвитку». Мета курсу.

     Парціальна програма - документ, що визначає перелік компетентностей, які мають бути здобуті вихованцями в результаті провадження освітнього процесу в межах реалізації однієї або декількох освітніх ліній варіативної та/або інваріантної складової Базового компонента дошкільної освіти.

     Програма з освіти для сталого розвитку для дошкільників реалізує освітню технологію на засадах одного з напрямків гуманістичної педагогіки. Запропонована модель передбачає впровадження елементів стратегії НУШ – педагогіки партнерства, інтегрованого навчання, розвитку критичного мислення дітей.

     Діти 4-го року життя, які вже входять в соціум, мають оволодіти вміннями вступати у взаємини з іншими людьми, комунікувати, звертатися на ім’я до ровесників і дорослих, заявляти про свої потреби, бажання, ініціювати свої дії, будувати елементарні  взаємовідносини у суслі ній ігровій діяльності.

У цьому віці діти вчаться розуміти можливості свого тіла та його потреби.

Передбачені програмою курсу дії спрямовані на:

-         покращення стосунків між дітьми та іншими людьми;

-         підтримку морального і психологічного клімату в групі;

-         розумне споживання енергії та води;

-         зменшення витрат сировини;

-         зміцнення власного здоровя.               

                Тематичний план навчання дітей четвертого року життя (три тижні)

 

Тема

 

Підтема

 

Дії, які діти опановують

Мовні формули, слова, що відбивають смисл дій

Ідеї, які мають бути донесені до дітей

спілкування

Люди, які мене оточують

звертаюся до однолітків на імя (2 тижні).

звертаюсь до дорослих на Ви, називаючи на імя та по батькові (+1 тиждень)

Будь-ласка

Прошу

Як тебе звати?

Мені приємно

Дякую

Вітаю! Вітаю Вас!

Привіт. Мою подружку звати…

Мого тата звати…

Кожній людині приємно, коли її називають лагідно на імя.

Аби щось зробити, дітям часто потрібна допомога дорослих.

Для цього треба звертатися до них, називаючи на імя і по батькові.


3. Правила безпеки життєдіяльності дітей.

- Відбувається криза «3 років»;

-  Формування «системи Я»;

- дитина проявляє впертість і негативізм;;

- розвиток уяви відбувається за рахунок розвитку функції заміщення одного предмету  на інший;

- дитина утримує увагу 7-8хв;

- дитина може аналізувати, синтезувати, порівнювати і узагальнювати;

- у дітей 4 р.ж. з’являється почуття гідності і сорому.

     В 4 роки у дитині повинні бути сформовані основні сенсорні еталони:

- основні кольори (червоний, жовтий, синій та зелений);

- кольори, які утворюються при змішуванні основних (зелений, помаранчевий, фіолетовий, чорний, білий);

- форми предметів (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник);

- слова «більше», «менше»;

- предмети найближчого оточення ( на стільця сидять, з чашки п’ють, в магазині – купують, на машині – їздять);

- про деякі професії (лікаря, водія);

- властивості снігу, води, піску ( сніг розтає, холодний, вода – тепла, холодна, вологий пісок – ліпиться, сухий – розсипається);

- розрізняє стан погоди (холодно, тепло, йде дощ, дує вітер).

     Стратегія поведінки дорослих у період кризи 3 р. :

- надавати розумні можливості для прояву самостійності дитини;

- не сварити дитину за неприємні для вас прояви її самостійності;

- намагатися упередити невдачі або виправити у разі їх виникнення;

- чітко окреслити межі свободи дитини;

- не привчати малюка до легких перемог, до самовихваляння, тому потім будь-яка поразка для нього стане трагедією.

     Увага дітей 4-го року життя є мимовільною. Зазвичай малюк може займатися протягом 10-15хв, але цікаве заняття може слухати 20-25хв.

     Пам'ять дітей безпосередня, мимовільна, і має яскраве емоційне забарвлення. Діти зберігають і відтворюють тільки ту інформацію, яка залишається в іхній пам’яті без будь-яких внутрішніх зусиль.

     Мислення є наочно-дієвим, тобто малюк вирішує завдання шляхом безпосередньої дії з предметами.

     Головним засобом спілкування виступає мовлення. Словник складається в основному зі слів, що позначають предмети побуду, іграшки, близьких йому людей. Але не потрібно забувати, що в цьому віці формується звуковимову дитини, тому звертайте увагу, що вчасно звернутися до спеціаліста.

 

2. Впровадження парціальної програми «Дошкільнятам. Освіта для сталого розвитку». Мета курсу.

     Парціальна програма - документ, що визначає перелік компетентностей, які мають бути здобуті вихованцями в результаті провадження освітнього процесу в межах реалізації однієї або декількох освітніх ліній варіативної та/або інваріантної складової Базового компонента дошкільної освіти.

     Програма з освіти для сталого розвитку для дошкільників реалізує освітню технологію на засадах одного з напрямків гуманістичної педагогіки. Запропонована модель передбачає впровадження елементів стратегії НУШ – педагогіки партнерства, інтегрованого навчання, розвитку критичного мислення дітей.

     Діти 4-го року життя, які вже входять в соціум, мають оволодіти вміннями вступати у взаємини з іншими людьми, комунікувати, звертатися на ім’я до ровесників і дорослих, заявляти про свої потреби, бажання, ініціювати свої дії, будувати елементарні  взаємовідносини у суслі ній ігровій діяльності.

У цьому віці діти вчаться розуміти можливості свого тіла та його потреби.

Передбачені програмою курсу дії спрямовані на:

-         покращення стосунків між дітьми та іншими людьми;

-         підтримку морального і психологічного клімату в групі;

-         розумне споживання енергії та води;

-         зменшення витрат сировини;

-         зміцнення власного здоровя.               

                Тематичний план навчання дітей четвертого року життя

 

Тема

 

Підтема

 

Дії, які діти опановують

Мовні формули, слова, що відбивають смисл дій

Ідеї, які мають бути донесені до дітей

спілкування

Люди, які мене оточують

звертаюся до однолітків на імя (2 тижні).

звертаюсь до дорослих на Ви, називаючи на імя та по батькові (+1 тиждень)

Будь-ласка

Прошу

Як тебе звати?

Мені приємно

Дякую

Вітаю! Вітаю Вас!

Привіт. Мою подружку звати…

Мого тата звати…

Кожній людині приємно, коли її називають лагідно на імя.

Аби щось зробити, дітям часто потрібна допомога дорослих.

Для цього треба звертатися до них, називаючи на імя і по батькові.

  

 1. Вимоги освітньої програми розвитку «Дитина в дошкільні роки» для дітей 4 р.ж.:

- Відбувається криза «3 років»;

-  Формування «системи Я»;

- дитина проявляє впертість і негативізм;;

- розвиток уяви відбувається за рахунок розвитку функції заміщення одного предмету  на інший;

- дитина утримує увагу 7-8хв;

- дитина може аналізувати, синтезувати, порівнювати і узагальнювати;

- у дітей 4 р.ж. з’являється почуття гідності і сорому.

     В 4 роки у дитині повинні бути сформовані основні сенсорні еталони:

- основні кольори (червоний, жовтий, синій та зелений);

- кольори, які утворюються при змішуванні основних (зелений, помаранчевий, фіолетовий, чорний, білий);

- форми предметів (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник);

- слова «більше», «менше»;

- предмети найближчого оточення ( на стільця сидять, з чашки п’ють, в магазині – купують, на машині – їздять);

- про деякі професії (лікаря, водія);

- властивості снігу, води, піску ( сніг розтає, холодний, вода – тепла, холодна, вологий пісок – ліпиться, сухий – розсипається);

- розрізняє стан погоди (холодно, тепло, йде дощ, дує вітер).

     Стратегія поведінки дорослих у період кризи 3 р. :

- надавати розумні можливості для прояву самостійності дитини;

- не сварити дитину за неприємні для вас прояви її самостійності;

- намагатися упередити невдачі або виправити у разі їх виникнення;

- чітко окреслити межі свободи дитини;

- не привчати малюка до легких перемог, до самовихваляння, тому потім будь-яка поразка для нього стане трагедією.

     Увага дітей 4-го року життя є мимовільною. Зазвичай малюк може займатися протягом 10-15хв, але цікаве заняття може слухати 20-25хв.

     Пам'ять дітей безпосередня, мимовільна, і має яскраве емоційне забарвлення. Діти зберігають і відтворюють тільки ту інформацію, яка залишається в іхній пам’яті без будь-яких внутрішніх зусиль.

     Мислення є наочно-дієвим, тобто малюк вирішує завдання шляхом безпосередньої дії з предметами.

     Головним засобом спілкування виступає мовлення. Словник складається в основному зі слів, що позначають предмети побуду, іграшки, близьких йому людей. Але не потрібно забувати, що в цьому віці формується звуковимову дитини, тому звертайте увагу, що вчасно звернутися до спеціаліста.

 

2. Впровадження парціальної програми «Дошкільнятам. Освіта для сталого розвитку». Мета курсу.

     Парціальна програма - документ, що визначає перелік компетентностей, які мають бути здобуті вихованцями в результаті провадження освітнього процесу в межах реалізації однієї або декількох освітніх ліній варіативної та/або інваріантної складової Базового компонента дошкільної освіти.

     Програма з освіти для сталого розвитку для дошкільників реалізує освітню технологію на засадах одного з напрямків гуманістичної педагогіки. Запропонована модель передбачає впровадження елементів стратегії НУШ – педагогіки партнерства, інтегрованого навчання, розвитку критичного мислення дітей.

     Діти 4-го року життя, які вже входять в соціум, мають оволодіти вміннями вступати у взаємини з іншими людьми, комунікувати, звертатися на ім’я до ровесників і дорослих, заявляти про свої потреби, бажання, ініціювати свої дії, будувати елементарні  взаємовідносини у суслі ній ігровій діяльності.

У цьому віці діти вчаться розуміти можливості свого тіла та його потреби.

Передбачені програмою курсу дії спрямовані на:

-         покращення стосунків між дітьми та іншими людьми;

-         підтримку морального і психологічного клімату в групі;

-         розумне споживання енергії та води;

-         зменшення витрат сировини;

-         зміцнення власного здоровя.               

                Тематичний план навчання дітей четвертого року життя

 

Тема

 

Підтема

 

Дії, які діти опановують

Мовні формули, слова, що відбивають смисл дій

Ідеї, які мають бути донесені до дітей

спілкування

Люди, які мене оточують

звертаюся до однолітків на імя (2 тижні).

звертаюсь до дорослих на Ви, називаючи на імя та по батькові (+1 тиждень)

Будь-ласка

Прошу

Як тебе звати?

Мені приємно

Дякую

Вітаю! Вітаю Вас!

Привіт. Мою подружку звати…

Мого тата звати…

Кожній людині приємно, коли її називають лагідно на імя.

Аби щось зробити, дітям часто потрібна допомога дорослих.

Для цього треба звертатися до них, називаючи на імя і по батькові.

  

 

eма: "Рибки плавають у водичці"
Мeта: повторити і закріпити основні кольори (чeрвоний, жовтий, синій та зeлeний)
Поглибити знання дітeй про акваріум та його мeшканців -рибок;
Розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів;
Викликати пізнавальний інтeрeс до рибок, навчити особливостям догляду за ними;
Виховувати здоровий інтeрeс до малювання, дбайливe ставлeння до рибок, eстeтичнe почуття.
Область прикрепленных файло