Вихователь - методист
Шелудько Тетяна Вікторівна
"Доброзичливе відношення до людей,
компетентність і творчий підхід в роботі,
постійний розвиток себе як особистості".
-підвищення соціально-психологічної культури вихователів;
-вдосконалення педагогічної майстерності;
-розвиток спеціальних умінь та навичок.
Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з вихователем;
-робота в режимі довіри, доброзичливості;
-творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
-системність методичних заходів;
-щоденна допомога;
-випереджувальний характер методичної роботи.
Пріоритетні завдання педагогічного колективу
1. Удосконалювати роботу щодо корекції мовленнєвої діяльності дітей з ЗНМ за допомогою застосування арт-методів.
2. Формування художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку засобами нетрадиційного образотворчого та музичного мистецтва.
3. Продовжувати впровадження в роботу закладу дошкільної освіти технології формування у дошкільників екологічної свідомості, соціально доцільної поведінки, готовності до взаємодії з навколишнім світом.
У 2020-2021році в нашому закладі атестуються такі педагогічні працівники: Шелудько Т.В. - вихователь-методист
Іванова О.О. - психолог практичний
Вінковська Н.Л. - виховаетль
Відповідно до пункту 6.1 Типового положення про атестацію педагогічних працівників у ЗДО № 2 «Зіронька» 30.03.2021 пройшло третє підсумкове атестаційне засідання, за результатами якої:
1. Шелудько Тетяна Вікторівна, вихователь-методист, відповідає займаній посаді і раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст першої категорії".
2. Вінковська Наталя Леонідівна, вихователь, відповідає займаній посаді і присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
- Іванова Олена Олегівна, психолог практичний, відповідає займаній посаді та порушити клопотання в відділі освіти щодо підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом “Крок за кроком” та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.
|
ДАЙТЕ СВОЇЙ ДИТИНІ УСПІШНИЙ СТАРТ
Технологія «Логіки світу» спрямована на розвиток нестандартного мислення у дітей, уяви, творчих здібностей, здібностей до дослідницької діяльності, гнучкості й оригінальності мислення. Розв'язуючи завдання курсу, діти вчаться грамотно обґрунтовувати свій погляд, самостійно приймати рішення, не боятися завдань з багатьма варіантами розв'язку. Під час занять дошкільнята навчаються самостійно здобувати знання й використовувати їх на практиці. Заняття за технологією «Логіки світу» проводяться у формі інтелектуальної гри або дослідження. Діти разом із казковими героями подорожують по Країні цікавих запитань і намагаються дати точні відповіді на запитання. Оригінальні арифметичні й геометричні задачі, задачі з теорії множин, математичної логіки, конструювання (на площині та у просторі), комбінаторики подано у цікавій та легкій для сприйняття формі. Діти закріплюють уявлення про геометричні фігури, навчаються розділяти складні фігури на більш прості, порівнювати предмети за різними ознаками, досягати поставленої мети, використовуючи лише заданий, суворо обмежений набір засобів. Вихователям було запропоновано побути у ролі вихованців та виконати завдання з зошитів.
Палички Кюїзенера
Лічильні палички Кюїзенера доцільно застосовувати для засвоєння дошкільниками елементарних математичних уявлень. Також ці матеріали сприяють розвитку дрібної моторики, сенсорних здібностей, зв'язного мовлення, творчого потенціалу, фантазії дітей, навичок моделювання й конструювання, логічного мислення, уваги, пам'яті, виховують самостійність, ініціативу, наполегливість у досягненні мети. Під час семінару вихователі познайомилися з цією методикою та виконали декілька практичних вправ використовуючи палички Кюїзенра.На прикінкі заходу педагоги озвучили свою думку про очікувані результати від тематичного семінару-практикуму та прийняли участь у рефлексії "Чемодан, м'ясорубка, кошик"(чемодан - все, що стане в нагоді в подальшому; м'ясорубка - інформацію перероблено; кошик - мені це не потрібно, викину).
21.12.2020 року в рамках атестації, вихователем-методистом закладу Шелудько Т.В. на платформі ZOOM проведено інтерактивний семінар- тренінг для вихователів "Формування педагогічної компетентності вихователів у напрямку освіти для сталого розвитку". Інтерактивна діяльність передбачає організацію та розвиток діалогового спілкування, яке веде до взаємодії та взаєморозумінню між учасниками . Під час інтерактивної взаємодії відбувається не тільки накопичення знань, а також формується механізм самореалізації вихователя. Тому саме тренінг, як форма методичної роботи, була обрана для данного заходу. Робота була спрямована на здобуття знань, умінь, навичок, корекцію установок для успішного впровадження педагогами в роботу з дітьми курсу ОСР . Під час тренінгу педагоги вдосконалювали вміння виступати перед аудиторією (вправа "Стежина очікувань"), вести ділову розмову (прийом "Мозковий штурм"), пригадали основні завдання та концепцію курсу ОСР. Також ознайомились з таким педагогічним прийомом як "Ранкове коло" та зі структурою його організації. Основою ранкових зустрічей є саме ігри. Тож вихователям груп, керівнику музичному, інструктору з фізичного виховання були запропоновані мовні, дидиктичні, музично-дидактичні, рухливі ігри за технологією ОСР для роботи з вихованцями вранці та протягом дня. Цей кур передбачає тісну взаємодію з батьками. Тож домашнім завданням було вироблення батьками з покидькового матеріалу (пластикових пляшок ) хатинок для птахів та розташування їх на теріиторії закладу. Наприкінці семінару педагоги подивились відеопрезентацію досвіду роботи вихователів ЗДО №2 при провадженні програми "Освіта для сталого розвитку". На занятті були присутні члени атестаційної комісії ЗДО 2 "Зіронька".
- Вільно обирати форми навчання, програми та навчальні заклади для проходження підвищення кваліфікації.
- У разі прийняття на посаду після закінчення вищого навчального закладу – атестуватися не раніше як після двох років роботи на відповідній посаді.
- Проходити позачергову атестацію для підвищення кваліфікаційної категорії (тарифного розряду).
- Перенести термін чергової атестації на один рік через:
- Атестуватися без попереднього проходження підвищення кваліфікації, якщо у міжатестаційний період:
- На збереження присвоєних за результатами попередньої атестації:
- У разі поєднання роботи з навчанням у вищому навчальному закладі за напрямом (спеціальністю) педагогічного профілю – відстрочити чергову атестацію до закінчення навчання.
- Атестуватися без дотримання послідовності у присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації, якщо у між атестаційний період:
- Ознайомитися під підпис:
- Під час засідання атестаційної комісії давати усні та письмові пояснення, подавати додаткові матеріали щодо своєї професійної діяльності.
- Отримати під підпис примірник атестаційного листа не пізніше трьох днів після атестації.
- Подати апеляцію на рішення атестаційної комісії до атестаційної комісії вищого рівня у десятиденний строк з дня вручення атестаційного листа.
- Бути присутнім під час розгляду апеляції на рішення атестаційної комісії.
2. Виконує посадові обов’язки у повному обсязі.
3. Пройшов підвищення кваліфікації.