Методична робота


Вихователь - методист
Шелудько Тетяна Вікторівна 



Стаж роботи: 14 років, спеціаліст I категорії.
Освіта: вища педагогічна. Закінчила Бердянський                                  державний педагогічний університет у 2004 році.
Фах: вихователь дітей дошкільного віку, практичний                     психолог. 
Дата попередніх КПК: 2019р. 

Педагогічне кредо: 

"Доброзичливе відношення до людей,

компетентність і творчий підхід в роботі, 

   постійний розвиток себе як особистості".


Мета методичної роботи: 
-вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; 
-стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності. 

Напрямки методичної роботи:  
-підвищення соціально-психологічної культури вихователів;
-вдосконалення педагогічної майстерності;
-розвиток спеціальних умінь та навичок.

Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з вихователем;
-робота в режимі довіри, доброзичливості;
-творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
-системність методичних заходів;
-щоденна допомога;
-випереджувальний характер методичної роботи.

             Пріоритетні завдання педагогічного колективу
          ЗДО №2 "Зіронька" на 2020-2021 навчальний рік:

1. Удосконалювати роботу щодо корекції мовленнєвої діяльності дітей з ЗНМ за допомогою застосування арт-методів.

2. Формування  художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку засобами нетрадиційного образотворчого  та музичного мистецтва.

 3. Продовжувати впровадження в роботу закладу дошкільної освіти технології формування у дошкільників екологічної свідомості, соціально доцільної поведінки, готовності до взаємодії з навколишнім світом.

У 2020-2021році в нашому закладі атестуються такі педагогічні працівники:  Шелудько Т.В. - вихователь-методист

                                                              Іванова О.О.  - психолог практичний

                                                              Вінковська Н.Л. - виховаетль



 Про результати атестації педагогічних працівників

Відповідно до пункту 6.1 Типового положення про атестацію педагогічних працівників у ЗДО № 2 «Зіронька»  30.03.2021 пройшло третє підсумкове атестаційне засідання, за результатами якої:

1. Шелудько Тетяна Вікторівна, вихователь-методист,  відповідає займаній посаді і раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст першої категорії".

2. Вінковська Наталя Леонідівна, вихователь,  відповідає займаній посаді і присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

  1. Іванова Олена Олегівна, психолог практичний,  відповідає займаній посаді та порушити клопотання в відділі освіти щодо підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».                                                                      


Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом “Крок за кроком” та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні. 

ECERS – міжнародна методика з оцінювання дошкільного освітнього середовища. З метою самоосвіти та підвищення професійного рівня педагоги закладу подивились серію вебінарів щодо впровадження в роботу шкали оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО. Педагоги ознайомились з такими питаннями як:                                                                  -  що таке  ecers?                                                                   -особливості та переваги методики                                                                                        - основні характеристики шкал оцінювання

1.    Перший вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні»: міжнародні критерії якості дошкільної освіти, світова практика дослідження за методикою ECERS-3 та план дослідження в Україні.


1.    Другий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні»: структура, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедура дослідження за цією методикою.




Для Вас, вихователі!

 


БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ – МАТЕРІАЛИ НА САЙТІ МОН

Під час користування інтернетом та цифровими матеріалами варто зважати не лише на їхню якість, але і на безпечність для дошкільнят. Діти можуть навчатись, грати в онлайн-ігри, переглядати мультфільми та відео чи навіть користуватись соціальними мережами. Виключити користування інтернетом у 2021 році майже неможливо, проте дорослі можуть зробити онлайн-простір більш безпечним для дошкільнят.

Формування навичок цифрової грамотності, безпечної поведінки у дітей в інтернеті та соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями для Міністерства освіти і науки. На сайті МОН є розділ «Безпека дітей в інтернеті», де розміщені та постійно оновлюються матеріали для педагогів та батьків, зокрема щодо застосування цифрових технологій, запобігання кібербулінгу та сексуальному насиллю.

На платформі цифрової освіти «Дія» також можна знайти освітній Серіал «Безпека дітей в інтернеті» про те, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів. На сайті Міністерства цифрової трансформації оприлюднено онлайн-посібник «COVID-19. Поради з безпеки онлайн для батьків та опікунів». Докладно про всі ці матеріали можна дізнатись тут
 

 «ДОШКІЛЛЯ: ШЛЯХ У МАЙБУТНЄ» – ВІДБУВСЯ ВЕБІНАР
ЗА УЧАСТЮ ЯНА ПІТЕРСА

У грудні 2020 року та січні-лютому 2021 року відбулось шість вебінарів із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні». Усі вони стосувались якісного та доступного дошкілля, а також міжнародної методики з оцінювання дошкільного освітнього середовища ECERS-3. Прочитати більше про методику ECERS-3, її застосування на практиці та переглянути попередні вебінари можна на сайті МОН.

Шостий вебінар за участю доктора педагогічних наук, професора Гентського університету Яна Пітерса відбувся 23 лютого. Під час нього йшлося про сильні та слабкі сторони дошкільної освіти в Україні та сучасні педагогічні підходи до дошкілля. Спікер надав конкретні поради для підвищення якості дошкільної освіти в Україні: розширення доступу до дитсадків, професійний розвиток педагогів з акцентом на наставництво, гнучкість освітньої програми тощо. Переглянути відеозапис вебінару можна за цим посиланням.

Рекомендації щодо дошкілля спікер зміг надати за результатами дослідження «Підвищення якості дошкільної освіти та догляду за дітьми в Україні». Його провів сам Ян Пітерс у 2018-2019 роках із використанням Європейської рамки якості дошкільної освіти та догляду за дітьми за підтримки представництва ЮНІСЕФ в Україні. 
 

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ECERS-3 В ДИТСАДКАХ – ПОРАДИ
ВІД ПРЕДСТАВНИЦЬ УІРО

ECERS – міжнародна методика з оцінювання дошкільного освітнього середовища, описана у форматі шкали. Під час оцінювання сертифіковані експерти спостерігають за групою дітей від 3 до 5 років протягом 3 годин під час звичайного дня в дитячому садку. Вони оцінюють середовище – все, з чим та з ким взаємодіє дитина: організацію кімнат, розташування меблів та іграшок, взаємодію між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротацію занять, організацію різних видів діяльності.

Саме по собі оцінювання не впливає на освітнє середовище, але шкала може стати орієнтиром для його вдосконалення. Орієнтуючись на індикатори якісного дошкілля, педагоги та керівники закладів дошкільної освіти можуть підвищити якість освітнього процесу. Зокрема, про це йдеться у статті «Досліджуємо якість освітнього процесу» представниць Українського інституту розвитку освіти. Читайте статтю та дізнавайтесь більше про методику ECERS-3 за посиланням.
 

ЯК РОЗРОБЛЯЛИ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
ОПУБЛІКОВАНО МАТЕРІАЛИ КРУГЛОГО СТОЛУ
 

Базовий компонент дошкільної освіти (БКДО), що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року. Його оприлюднено на сайті МОН. Оновлений документ заснований на компетентнісному підході – це дозволяє забезпечити наступність між дошкільною та початковою освітою. 

Затвердженню Базового компонента дошкільної освіти передувала тривала робота над його змістом, включно із зустрічами з міжнародними експертами, громадським обговоренням та круглим столом «На шляху до якісного дошкілля», який відбувся в листопаді 2020 року. Захід складався з таких змістових блоків: розробка БКДО в Україні, міжнародні підходи до розроблення стандартів дошкільної освіти, наступність стандартів дошкільної і початкової освіти. Відеозапис круглого столу можна переглянути тут, а отримати матеріали до нього за цим посиланням
 

КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ: СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ В УМОВАХ
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Сенсорна інтеграція – процес, під час якого нервова система людини упорядковує інформацію, отриману з органів чуття та надає значення цим відчуттям. Цей механізм дозволяє усвідомлено діяти та реагувати на ситуацію, в якій ми знаходимося. 

Про те як створити сприятливі умови для ефективної сенсорної інтеграції в умовах дитсадка та про поради щодо організації відповідного освітнього середовища читайте у матеріалі від експерток Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. 
 

ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДЛЯ НАЙМЕНШИХ – ПОРАДИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Діти, які мають добре розвинений емоційний інтелект, краще фокусують увагу, ефективніше залучені до навчання, є більш емпатійними та краще будують відносини з людьми. Щоби розвинути емоційний інтелект у дошкільнят, необхідно навчити їх розпізнавати свої емоції та емоції інших, розуміти причини та наслідки емоцій, регулювати та виражати їх у належний спосіб.

У короткому матеріалі від експерток Команди підтримки реформ МОН розповідаємо про емоційний інтелект і надаємо практичні поради, які допоможуть розвитку цієї навички. 
 

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА УПРАВЛІНЦІВ

·  10 березня о 13:00 відбудеться вебінар «Новий Базовий компонент дошкільної освіти — нові перспективи». Під час нього буде йтися про принципи, закладені в основу стандарту дошкільної освіти, зміни у змісті інваріатного та варіативного складників та компетентності дитини як результат дошкільної освіти. Зареєструватись та взяти участь – за посиланням

·  Онлайн-курс «Колошкільне дитинознавство». Курс складається з 7 блоків — з іграми, практиками адаптації до садочку та школи, трансформації тривоги, агресії, секретами повернення концентрації уваги, «направлення» активності на перерві та «входу» в урок чи заняття. Переглянути лекції можна за цим посиланням на сайті EdEra.

 19.02.2021 педагоги ЗДО прийняли участь в інформаційному марафоні - проведення вебінарів з теми «Оновлена редакція БКДО (2021 р.): зміст та забезпечення якості відповідно до міжнародних стандартів» з метою впровадження його у практику роботи та актуалізації питань фасилітації гри в ЗДО (в світлі Концепції НУШ). Вебінар пройшов  на платформі ZOOM  під керівництвом співавтора документу Байєр Ольги Миколаївни. Категорія учасників вебінарів: спеціалісти з дошкільної освіти відділів органів освіти та ОТГ, методисти, керівники і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, директори/завідувачі, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти та ін.Посилання на презентацію заходу: https://mkkdo.jimdofree.com/%D0%B1%D0%BA%D0%B4%D0%BE/
Сім’я – це найперше й найважливіше місце для кожної дитини, а батьки – перші вчителі, які відповідають за її здоров’я, розвиток і добробут. Участь батьків є вкрай важливою – починаючи від процесу створення освітньої програми до етапу її реалізації. Помічником у спілкуванні з дитиною у віці 3-6 років удома або в  садочку є платформа розвитку дошкільнят НУМО з вихователями. Тут зібрано корисні підказки, цікаві
вправи й ігри, які допоможуть дошкільнятам щодня
опановувати важливі навички для подальшого
розвитку. https://numo.mon.gov.ua

                                                

Враховуючи, що 2020/2021 роки оголошено роком математики згідно річного планування  
в ЗДО  27.01.2021 року пройшов семінар-практикум для педагогів «Розвиваючі ігри нового покоління в інтелектуальному розвитку дошкільника» з метою удосконалення роботи щодо формування математичної компетенції  дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій. Вихователі презентували упровадження та використання в своїй роботі з вихованцями на заняттях в ігровій формі з ЛМР в різних вікових групах таких авторських методик та технологій як :"Квадрат Воскобовича" (вихователь групи 6 р.ж. Собченко О.Є.) , палички Кьюзенера ( вихователь групи 5 р.ж. Вінковська Н.Л.), та робота в зошитах за навчально-розвивальною технологією І.Б. Стеценко "Логіки світу" (вихователь групи 4р.ж. Ашифіна М.С.). 
На початку семінару-практикуму була проведена вправа "Мої очікування", під час якої педагоги записали на імпровізованих квадратах Воскобовича всі ті сподівання,які вони очікують від заняття. Після розпочалася практична частина.

Розвиваючі ігри Воскобовича - це унікальний комплекс різнопланових ігрових посібників, спрямований на навчання дитини основним знанням у рамках ігрового простору.
 Ігри Воскобовича розвивають пам'ять, спостережливість, уяву, творчу думку.   "Квадрат Воскобовича" 
Закріплення знань геометричних фігур у вихованців можна  проводити за допомогою Квадрата Воскобовича, або вічного орігамі, квадратна основа якого з тканини з наклеєними на неї трикутниками різних кольорів.
Дитина може складати з них всілякі геометричні фігури, тренуючи пам'ять, дрібну моторику, розширюючи уявлення про геометричні поняттях.
З педагогами була проведена гра з використанням Квадрата Воскобовича "Теремок", під час якої вихователі вправлялися у вмінні утворювати з нього різні форми та фігури.

Навчально-розвивальна технологія І.Б. Стеценко "Логіки світу"

Технологія «Логіки світу» спрямована на розвиток нестандартного мислення у дітей, уяви, твор­чих здібностей, здібностей до дослідницької діяльності, гнучкості й оригінальності мислення. Розв'язуючи завдання курсу, діти вчаться грамотно обґрунтовувати свій по­гляд, самостійно приймати рішення, не боятися завдань з багатьма варіантами розв'язку.  Під час занять дошкільнята навчаються само­стійно здобувати знання й використовувати їх на практиці. Заняття за технологією «Логіки світу» прово­дяться у формі інтелектуальної гри або дослідження. Діти разом із казковими героями подорожу­ють по Країні цікавих запитань і намагаються дати точні відповіді на запитання. Оригінальні арифметичні й геометричні задачі, задачі з тео­рії множин, математичної логіки, конструювання (на площині та у просторі), комбінаторики пода­но у цікавій та легкій для сприйняття формі. Діти закріплюють уявлення про геометричні фігури, навчаються розділяти складні фігури на більш прості, порівнювати предмети за різними озна­ками, досягати поставленої мети, використо­вуючи лише заданий, суворо обмежений набір засобів. Вихователям було запропоновано побути у ролі вихованців та виконати завдання з зошитів.



Палички Кюїзенера

Лічильні палички Кюїзенера доцільно застосовувати для засво­єння дошкільниками елементарних математичних уявлень. Також ці матеріали сприяють розвитку дрібної моторики, сенсорних здіб­ностей, зв'язного мовлення, творчого потенціалу, фантазії дітей, на­вичок моделювання й конструювання, логічного мислення, уваги, пам'яті, виховують самостійність, ініціативу, наполегливість у досяг­ненні мети. Під час семінару вихователі познайомилися з цією методикою та виконали декілька практичних вправ  використовуючи палички Кюїзенра. 


Також вихователь Вінковська Н. Л. презентувала відео-ролик одного із занять щодо впровадження методики паличок Кюїзенера зі своїми вихованцями                   групи 5 р.ж. "Дзвіночки"


На прикінкі заходу педагоги озвучили свою думку про очікувані результати від тематичного семінару-практикуму та прийняли участь у рефлексії "Чемодан, м'ясорубка, кошик"(чемодан - все, що стане в нагоді в подальшому; м'ясорубка - інформацію перероблено; кошик - мені це не потрібно, викину).





21.12.2020 року в рамках атестації, вихователем-методистом закладу Шелудько Т.В. на платформі ZOOM проведено інтерактивний семінар- тренінг для вихователів "Формування педагогічної компетентності вихователів у напрямку освіти для сталого розвитку". Інтерактивна діяльність передбачає організацію та розвиток діалогового спілкування, яке веде до взаємодії та  взаєморозумінню між учасниками . Під час інтерактивної взаємодії відбувається не тільки накопичення знань, а також формується механізм самореалізації вихователя. Тому саме тренінг, як форма методичної роботи, була обрана для данного заходу. Робота була спрямована на здобуття знань, умінь, навичок, корекцію установок для успішного впровадження педагогами в роботу з дітьми курсу ОСР . Під час тренінгу педагоги вдосконалювали вміння виступати перед аудиторією (вправа "Стежина очікувань"), вести ділову розмову (прийом "Мозковий штурм"), пригадали основні завдання та концепцію курсу ОСР. Також ознайомились з таким педагогічним прийомом як "Ранкове коло" та зі структурою його організації. Основою ранкових зустрічей є саме ігри. Тож вихователям груп, керівнику музичному, інструктору з фізичного виховання  були запропоновані  мовні,  дидиктичні, музично-дидактичні, рухливі ігри за технологією ОСР для роботи з вихованцями вранці та протягом  дня. Цей кур передбачає тісну взаємодію з батьками. Тож домашнім завданням було вироблення батьками з покидькового матеріалу (пластикових пляшок ) хатинок для птахів та розташування їх на теріиторії закладу.   Наприкінці семінару педагоги подивились відеопрезентацію   досвіду роботи вихователів ЗДО №2 при провадженні програми "Освіта для сталого розвитку".  На занятті були присутні члени атестаційної комісії ЗДО 2 "Зіронька". 




                    Пріоритетні завдання ЗДО №2 "Зіронька"
на 2019-2020 навчальний рік:

     1. Продовжити поглиблену роботу щодо корекції мовленнєвої діяльності     дітей з ЗНМ.
  2. Удосконалювати роботу щодо формування  художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку нетрадиційними засобами, формуючи уявлення про різні види мистецтва та їх характерні особливості.
3.Впроваджувати в роботу закладу дошкільної освіти технології формування в дошкільників соціально доцільної поведінки, у межах міжнародного суспільного руху — освіта для сталого розвитку.


ПАМ'ЯТКА 
ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА
З ПИТАНЬ АТЕСТАЦІЇ

Пам’ятку складено відповідно до вимог
 ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ
ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України
від 06.10.2010 р. № 930
та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
14.12.2010 р. за № 1255/18550

Педагогічний працівник зобов’язаний:
       Проходити підвищення кваліфікації та чергову атестацію раз
         на п’ять років.
Обов’язкове проходження підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п’ять років не поширюється на педагогічного працівника, який працює перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу.
(п. 1.5-1.7 Положення)
Педагогічний працівник має право:
  • Вільно обирати форми навчання, програми та навчальні заклади для проходження підвищення кваліфікації.
(п.1.7. Положення)
  • У разі прийняття на посаду після закінчення вищого навчального закладу – атестуватися не раніше як після двох років роботи на відповідній посаді.
                                                                 (п.3.13. Положення)
  • Проходити позачергову атестацію для підвищення кваліфікаційної категорії (тарифного розряду).
Позачергова атестація з метою підвищення кваліфікаційної категорії може проводитися не раніш як через три роки після присвоєння попередньої.
(п.1.8. Положення)

Для проходження позачергової атестації до 10 жовтня слід подати заяву до атестаційної комісії.
(п.1.8.,3.1 Положення)
  • Перенести термін чергової атестації на один рік через:
- тривалу тимчасову непрацездатність;
- перехід у рік проведення чергової атестації на роботу до
   іншого навчального закладу;
- іншої поважної причини.
(п.3.15. Положення)

У таких випадках до 10 жовтня до атестаційної комісії необхідно подати відповідну заяву.
(п.3.1. Положення)
  • Атестуватися без попереднього проходження підвищення кваліфікації, якщо у міжатестаційний  період:
- йому присуджено наукову ступінь або присвоєно вчене звання;
(п.1.7. Положення)

- він підвищив свій освітньо-кваліфікаційний рівень.
(п.3.23. Положення)
  • На збереження присвоєних за результатами попередньої атестації:
- кваліфікаційної категорії (тарифного розряду) та педагогічного звання у разі поновлення на роботі, яку раніше виконував, незалежно від тривалості перерви у роботі;
(п.3.17. Положення)
- кваліфікаційної категорії (тарифного розряду) та педагогічного звання при переході  на роботу з одного навчального закладу до іншого навчального закладу системи загальної середньої освіти та системи дошкільної освіти, за наявності відповідної фахової освіти;
(п.3.22. Положення)
- кваліфікаційної категорії у разі переходу на посаду методиста;
(п.3.22. Положення)
- кваліфікаційної категорії (тарифного розряду), педагогічного звання на час перебування у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (якщо дитина потребує домашнього догляду – до досягнення дитиною шестирічного віку).
(п.3.14. Положення)
  • У разі поєднання роботи з навчанням у вищому навчальному закладі за напрямом (спеціальністю) педагогічного профілю – відстрочити чергову атестацію до закінчення навчання.
(п.3.16. Положення)
  • Атестуватися без дотримання послідовності у присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації, якщо у між атестаційний період:
-   отримав перемогу (або звання лауреата) у конкурсах
    фахової майстерності, що проводять центральні органи виконавчої влади, до сфери управління яких належить навчальний заклад;
-   отримав науковий ступінь, учене  (почесне) звання, якщо діяльність за профілем збігається із цим науковим ступенем, ученим (почесним) званням.
(п.4.7. Положення)
  • Ознайомитися під підпис:
- з графіком проведення атестації – після його   затвердження;
(п.3.2. Положення)
-  з характеристикою своєї діяльності – не пізніш як за 10 днів до проведення атестації;
(п.3.4. Положення)
- з рішенням атестаційної комісії – одразу після її засідання.

(п.3.10. Положення)
  • Під час засідання атестаційної комісії давати усні та письмові пояснення, подавати додаткові матеріали щодо своєї професійної діяльності.
(п.3.6. Положення)
  • Отримати під підпис примірник атестаційного листа не пізніше трьох днів після атестації.
(п.3.10. Положення)
  • Подати апеляцію на рішення атестаційної комісії до атестаційної комісії вищого рівня у десятиденний строк з дня вручення атестаційного листа.
У апеляції на рішення атестаційної комісії необхідно зазначити:
- найменування атестаційної комісії, до якої подається апеляція;
- своє прізвище, ім'я та по батькові, посаду (місце роботи), місце проживання;
- у чому полягає необґрунтованість рішення атестаційної комісії, що оскаржується;
- перелік документів та інших матеріалів, що додаються;
- дату подання апеляції;
- свій підпис.
(п.6.4 – 6.7 Положення)
  • Бути присутнім під час розгляду апеляції на рішення атестаційної комісії.
(п.6.9. Положення)
     
Педагогічного працівника визнають таким,
що відповідає займаній посаді, якщо він:

      1.   Має відповідну освіту, що відповідає вимогам, визначеним нормативно-          правовими актами про освіту.  
2.   Виконує посадові обов’язки у повному обсязі.                
3.   Пройшов    підвищення кваліфікації.                                                                                                      Увага! Карантин!

З 23.03.2020р. дошкільний заклад перейшов на дистанційну форму роботи.                                                     Не зважаючи  на карантин педагоги працюють вдома. Кожен педагог готує різні заняття, рекомендації, ігри для батьків та виготовляють різноманітний дидактичний матеріал.
 Педагоги Нашого закладу відповідально ставляться до роботи та працюють з батьками через onlayn заняття,  які викладають на блог закладу, групових чатів Viber.
Також педагоги під час дистанційної роботи займаються самоосвітою приймаючи участь у різноманітних вебінарах та отримують сертифікати про участь. 
Директор Мозохіна О.В.  та вихователь-методист Шелудько Т.В. знаходяться у постійному дистанційному контакті з вихователями та спеціалістами дошкільного закладу за допомогою  групи у Viber та ZOOM- конференцій. Вихователі складають план роботи на тиждень (кожного понеділка) та звітують про виконання плану в кінці тижня (кожної п'ятниці).
Як працюють наші педагоги під час дистанційної роботи можна побачити на сторінках груп.

Під час карантину разом з педагогами займаюсь підвищенням кваліфікації.

                 
 З 2020 року наш ЗДО почав впроваджувати парціальну програму "Дошкільнятам. Освіта для сталого розвитку". Для того, щоб методично правильно почати цей процес я прослухала вебінар за даною тематикою.