Група раннього віку "Барвінок"
Вихователь Дмитренко Н.І. ознайомила дітей з казкою В.О.Сухомлинського
"Лялька під дощем" та разом з вихованцями відтворили сюжет цієї казки за допомогою мнемотаблиці.
У вільний час діти розвивали свої художні здібності за допомогою з розмальовкуи
"Планета земля".
Вихователь молодшої групи "Ромашка" , Столповська А.С. ознайомила вихованців з творчістю В.О.Сухомлинського та запропонувала дітям пограти в Д/г "Збери картинку за творами В.Сухомлинського ", в процесі якої діти закріпили отримані знання.
Середня група "Джерельце"
Вихователь Собченко О.Є. познайомила вихованців з казкою В.О.Сухомлинського
"Як зайчик грівся взимку проти місяця" та розіграли її проявивши свої творчі здібності.
Старша логопедична група "Сонечко"
Вихователь логопедичної групи Гричана К.В.провела інтегроване заняття за мотивами твору В.О. Сухомлинського "Як Ніна злякалася гусака"
Вихователь логопедичної групи Гарнаженко А.В. провела з вихованцями дослідницько-експерементальну діяльність за ідеями творів В.О.Сухомлинського "Про природу"
З педагогами проведено семінар-практикум
«Використання
спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей
дошкільного віку».
Були розглянуті такі питання:
1. В.О.Сухомлинський –
філософ,учитель.мудрець. - доповідь директора Мозохіної О.В.
2.Сучасні проблеми
екологічного виховання дошкільників. Мета, зміст та завдання
екологічного виховання дошкільників» . - диспут з вихователями, вихователь-методист Шелудько Т.В.
3.«Природа сама собою не виховує, виховує лише активна
взаємодія дитини з нею» В.О. Сухомлинський.- -інформація , вихователь Столповська А.С.
4.Твори і казки В.О.Сухомлинського - брейн-ринг з усіма вихователями, вихователь КостенкоІ.В.
5. Створення
розвивального середовища для реалізації завдань екологічного виховання
дошкільників. Використання спадщини В.О.Сухомлинського екологічної свідомості дітей дошкільного віку- виставка матеріалів,літератури,природнього матеріалу вихователів усіх вікових груп.
Домашнє завдання:
Педагоги підготували виставку дитячих робіт «Краса природи і
фантазії дитини»
Заключним заходом для педагогів в рамках тематичного тижня була проведена педагогічна рада
"Екологічне виховання
дошкільників".
В порядку денному були винесені такі питання:
1. Про виконання рішень попередньої
педагогічної ради - директор О.В.Мозохіна
2. Основні завдання екологічної
освіти дошкільнят. Форми роботи з екологічного виховання дітей дошкільного віку. - вихователь-методист Шелудько Т.В.
3. Формування екологічної свідомості
дошкільників шляхом впровадження в практику педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського (інформація з власного досвіду) - вихователь Костенко І.В.
4. «Екологічне виховання
дошкільнят з використанням словесних, логічних, творчих
завдань
(інформація з власного досвіду0 - вихователі усіх вікових груп.
Практичний психолог Іванова О.О. на прикінці провела вправу на підняття емоційного стану "Скажи приємне слово навздогін".